Hildemor26 Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Noen som har peiling på hvor man kan kjøpe en fin, men alikevel rimelig dåpskjole, gjerne på internett.. Håper på noen tips..
firemerkersmør Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Du har jo tid til å strikke en. Koselig det da
Hildemor26 Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg strikker knapt et skjerf, så jeg tror ikke jeg skal begi meg ut på en hel kjole, da blir jeg aldri ferdig, har bare 5 uker til jeg får ungen jo.. også har jeg en på 4 fra før som krever all tiden jeg har. Derfor tenkte jeg at jeg skulle se på nettet, men klarer ikke å finne noen. Har ingen familie som er interessert i å sy eller strikke heller.
Jippi! Maibaby! Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 De har noen søte på lilly.dk
Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Søk på dåbskjole på google...kom opp mange linker du kan følge.. Prisene var også rimeligere enn i Norge...naturligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå