Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hallo! Har en sønn på 6,5 mnd. som antagelig har fått forhuds infeksjon. Har vært hos barnelege på Volvat med han... fått salve og skyller tissen to ganger om dagen. hadde i forkant av infeksjonen urinveisinfeksjon og sopp (noe han har fortsatt). Det er nå sendt henvisning til ullevål med spm. om trang forhud. Noen med lignende erfaringer....? Føler meg usikker på alt dette..?? !!
stam33 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Gutten min på 11 år var og plaget med forhuds infeksjon når han var spebarn og fram til han var rundt 3 år. Hadde gjentatte ganger infeksjon, og var alltid rød på tissen og skrek hver gang han tisset (pga sviing). Men løsning for oss var at vi måtte skylle tissen hans under springen både morgen og kveld og noen ganger flere ganger iløpet av dagen. Men ettersom han ble eldre endret det seg og han ble kvitt plagen. Men han har fortsatt litt trang forhud. Men ekkelt for dem er det jo... Godt mot:-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 lurer defor på om det er "enklere" å omskjære el. løsne på forhuden?? dersom gjentatte infeksjoner med styr og medisiner og smerter. Må sies at det ikke ser ut som om sønnen min har vondt.. når jeg skyller er han blid iallefall
stam33 Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Gutten min kunne plutselig begynne å skrike, og da han begynte å prate kunne han gi uttrykk for at det sved i etterkant etter at han hadde tisset. Det eneste som hjalp da var å skylle han under springen. Han var nesten konstant rød rundt åpningen lissom. De vurderte på gutten min å løsne litt på forhuden etter år med mye plager, men plutselig var det bedring så derfor har det ikke vært diskutert siden. Det er jo bra at sønnen din ikke har smerter i forbindelse med plagen han har iallefall. Det kan være like greit for han å få løsnet litt siden han er ofte plaget. Stå på!!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Kan det være dette min sønn også har? Er mye rød på tuppen av tissen, og rød der tuppen av tissen ligger? Skal prøve å skylle ham i vasken tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå