lamor Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 synest det var litt vemodig at jeg hører til i det eldste forumet=)=)=(=( jeg er 26 år .....
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 hehe nææææ vi er jo unge mødre i en FLOTT alder=D=D=D
Sånn kan det gå Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Dette er nå _ikke_det eldste forumet da. Det er Modne foreldre som er det. ;-) Du har mange år igjen før du havner der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå