Matpat Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Jeg er australsk, gift med en nordmann. Vi flytter tilbake til Australia om noen uker og tenkte at det ville være artig å finne noen norske barn for våre barn å leke med og prater norsk med. Har en gutt på 5 år og tvillinger på 4 mndr.
venter nr 3 :-) Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Hei! Jeg er norsk og gift med en nederlender, og vi bor i Sydney:-) Flyttet hit i begynnelsen av oktober 2006. Det er en stund siden du skrev dette innlegget, men håper du leser dette likevel. Vi har en sønn på 7 måneder, så han er på alder med tvillingene dine:-) Er det gutter eller jenter du har, eller begge deler:-) Vi kjenner ingen her ennå, så hadde vært veldig kjekt å bli bedre kjent med dere. Bor dere i Sydney eller Canberra? Hvor gammel er du? Jeg er 30. Håper å høre fra deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå