Gå til innhold

Noen i Sydney eller Canberra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er australsk, gift med en nordmann. Vi flytter tilbake til Australia om noen uker og tenkte at det ville være artig å finne noen norske barn for våre barn å leke med og prater norsk med. Har en gutt på 5 år og tvillinger på 4 mndr.

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Jeg er norsk og gift med en nederlender, og vi bor i Sydney:-) Flyttet hit i begynnelsen av oktober 2006. Det er en stund siden du skrev dette innlegget, men håper du leser dette likevel. Vi har en sønn på 7 måneder, så han er på alder med tvillingene dine:-) Er det gutter eller jenter du har, eller begge deler:-)

 

Vi kjenner ingen her ennå, så hadde vært veldig kjekt å bli bedre kjent med dere. Bor dere i Sydney eller Canberra? Hvor gammel er du? Jeg er 30.

 

Håper å høre fra deg!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...