Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Var det koselig?? Det var det helt sikkert ) Hvem var der? Nysgjerrig jeg vøtt
Angel86 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Det var kjempekoseli..var 7 stykker som møtte opp =) Spiste og skravla på peppes en god stund jah, må bli me neste gang
Camillamor&Lea:-) Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Det var kjempe hyggelig:) nervøs selvfølgelig,men hvem er ikke det første gangen! har i hvertfall kjempe lyst til å bli kjent med dere alle:) gleder mg til neste gang.. ¤klemklem¤
PlussogLinus Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Veldig koselig :-) Gøy å treffe andre unge mødre med barn! Sees neste gang )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå