Gå til innhold

Hvordan var Oslo-treffet idag??


Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det koselig?? Det var det helt sikkert :o)

Hvem var der?

Nysgjerrig jeg vøtt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var kjempekoseli..var 7 stykker som møtte opp =) Spiste og skravla på peppes en god stund jah, må bli me neste gang :)

Skrevet

Det var kjempe hyggelig:) nervøs selvfølgelig,men hvem er ikke det første gangen! har i hvertfall kjempe lyst til å bli kjent med dere alle:)

gleder mg til neste gang..

¤klemklem¤

Skrevet

Veldig koselig :-) Gøy å treffe andre unge mødre med barn!

Sees neste gang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...