mokkelokka Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Prøver å få sønnen min til å sovne på egen hånd. Men han er jo så himla sta og skriker og skriker. Han har ligget i våres seng frem til nå, han er snart 8 mnd, så nå er d jammen på tide at han ligger i sin egen seng. Vet d er min egen feil som ikke har lagt han der før, men han ble født med hjernehinnebetennelse og pga kramper måtte han ligge på overvåkningen i 14 dager etter fødselen. D har satt sine spor med redsel for videre kramper. Og dermed har tiden gått, men nå er jeg klar kjenner jeg. Men jeg får ganske vond av ham. Følger et opplegg jeg fikk på HS i dag så d bør vel være trygt og greit. Hysterisk.......hvem? jeg? Ja d kan du si. Greit å vite at d er andre som sliter med å få disse bebisene til å sove også. D ble litt langt og kanskje ikke helt best fortalt men takk for at du gadd å lese d!
Expat Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Ferbers er ikke like pop lenger (han har selv gått i mot skrikemetoden!), men man kan jo ta en gylden middelvei, der man tar det litt etter litt. Sitt gjerne i halvmørket ved sengen og les en bok (leselampe). Tar det en stund så tar det en stund.
Northernlights Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Min sønn er 11 mnd, og han nekter plent å legge seg "vanlig" på kvelden. Da er det skriking og hyling og ståing i senga, så jeg ender opp med å amme han til han sovner.... Og ofte ligger han da i senga vår. Jeg hadde ikke hatt noe spesielt imot det, hadde senga vært bredere...men den er smal, og jeg greier ikke ha en sprellende baby ved siden av meg¨hver eneste natt. Jeg har altså ikke vært for streng enda, men jeg er også imot skrikemetoden, og lar han ikke ligge lenge (les; STÅ) i senga. og det vet han jo selvsagt...så det blir som regel til at jeg eller pappan bysser og koser han til søvn. Tiden går fort, - det er trøsta mi. Plutselig er han så stor som de andre søsknene sine, og legginga blir bedre på kvelden. Har egentlig ikke hatt store problemer med de 5 andre, så jeg tror det går seg til til slutt med denne her også. Akkurat som det gjør med din gutt med tiden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå