langevipper Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hei, Jeg vurderer å kjøpe meg en pumpe for å se om jeg kan få opp produksjonen. Jeg har gitt Oda ca 2 måltider tillegg pr dag pga medisin som jeg går på og lite melk i brystene. Men nå fikk jeg det for meg at jeg har lyst til å prøve pumpe, for å se om jeg kan klare å øke produksjonen. Hadde jeg klart det så hadde det vært det beste for Oda fordi jeg lider av både astma og allergi. Har matallergi også og har hørt det er best å full amme til 6 mnd. Kan jeg begynne å fullamme henne nå om jeg får til å øke produksjonen ved å begynne å pumpe??? Det må bli pumpe fordi jeg kan ikke amme henne 3 timer etter at jeg har tatt medisinen min, og da kunne jeg ha gitt henne mm istedet for mme. Jeg var mye sliten i begynnelsen men jeg begynner å føle meg sterkere nå, og legene sier at jeg er blitt mye bedre. Er det til hjelp for Oda om jeg hadde fått til å fullamme henne nå tiltross for at jeg har gitt mme et par ganger pr døgn til nå. Den første måneden fikk hun mme kun når hun ble sulten da jeg ikke kunne amme. Men det var et slit og jeg gjorde ikke annet enn å amme hele dagen lang, og det var slitsomt...men har jo også hørt at det faktigst er sånn for mange. (skulle ønske jeg visste det, men jeg tok jo et valg da som var til det beste for både meg og Oda) Noen som har noen tanker og som til overskiften kan anbefale meg en pumpe. Takk for svar :-)
♥Tiny Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg har avent isis pumpe og er veldig fornøyd med den Eneste jeg synes er dårlig med den er at den har sånn silikon ting der man putter inn puppen (hehe.. dårlig forklart) og med den får jeg veldig dårlig vakum, men uten den er den helt super!!!
akt80 & Sara Emilie Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 har hørt at man kan ta av den silikon delen for å få bedre vakum. har medela mini electric, er veldig fornøyd med den, men den bråker en del..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Medela swing! Ny pumpe som ikek bråker og er kjempebra!!!! Absolutt å anbefale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå