Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hi hi, bare tok en tonetroll jeg;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Ikke meg heller - ALTSÅ;-)
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 You're busted, Klatten! Ingen lurer Gulltopp når jeg først har fått de to hjernecellene mine til å samarbeide skjønner du ;-)
Reveenka Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Du greide det IGJEN, du! Jeg er dødsimponert! c",)
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Ja, jeg skulle nok rett og slett skiftet beite og gå over til politiet. Tror de trenger en slik etterforskningsressurs? Og med en medarbeidersamtale totalt blottet for lønnsopprykk svært så friskt i minne har jeg vel neppe noe å tape heller...?
Reveenka Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Eller så kan du jo begynne å skrive krimromaner, det er jo mye bedre betalt, og ikke så farlig som å være i politiet... mvh forkvinne i Eldre Engstelige Mødres Forening
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Filler`n da!! Må visst være mer snedig enn dette ALTSÅ!!
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Nå fikk vel Gulltopp aldri noen stor tilhengerskare her til lands... Men politiet må da ha bruk for en liten kontorrotte også i en ikke sååå farlig stilling. Må spørre Emma om hun kan bruke sine kontakter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå