mokkelokka Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Jeg trodde voksipose var en voksipose men har jo skjønt at d er d ikke. Er d noen som kan anbefale hva som er mest lønnsomt å kjøpe?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hm? Hva mener du? Jeg har voksipose, jeg syns det var ok. Irriterte meg en smule over den en periode, men alt i alt en grei pose. Andre poser har jeg ikke peil på..
*guttemamma* Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Har ikke så mye peiling, men jeg vil anbefalle en med ulltrekk inni. Da kan den brukes på sommeren og, siden ulle holder varme og kulde ute. Holder babyen akkurat passe varm. Min er fra Ullkorga... og kjøpte den brukt til 800kr. Så det lønner seg og undersøke..
msModa Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Skjønner ikke helt hva du mener, men det er to typer- en i ull og en "vanlig". Der det er kalde vintrer, som her jeg bor, må man nesten ha med ull. Kan også bytte ut dynen inni til sommerdyne osv. Mange muligheter med èn pose! Den med ull er forøvrig ca 6-800 kr dyrere !
mokkelokka Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Utrykte meg nok litt vanskelig ja. D jeg mener var at jeg så d var forskjellige typer voksiposer. Med ull og dun ihvertfall. Men d er sikker lurt å kjøpe med ull ja.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 vi bor i hallingdal og har voksi med ulldyne... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå