Gå til innhold

Leker til barn på 5 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips på gode leker som er gøy for babyer?

Dere som har en sånn vippestol som gynger (vet ikke hva de heter)

Hvor lenge kan de bruke dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vippestol fra fisher price og den kan brukes til barnet er 2 år (kan gjøres om til en stol når barnet blir større og kan sitte selv).

Ellers har jeg babygym (men er ikke så interessert i den lenger). Et par bamser, bitering, plastlokk, et par andre biteting og noen figurer med klirrelyd.

Skrevet

Gutten min elsker alle leker som lager lyd.. Han har mye forskjellig små leker. Fortsatt glad i baby-gym, og det er veldig moro hvis jeg henger opp en ny leke han kan gripe etter. Kjøpte en sånn stor terning her med bilder av dyr, og som lager dyrelyder når han snur på den -den falt i smak:) Vippestolen begynner han å bli litt lei, men syns det er greit å sitte der å se på meg hvis jeg holder på med husarbeid e.l.

Han er snart 5mnd.

Går litt tom for ideer jeg også, så håper du får mange svar:)

Skrevet

Og forresten alt han kan få stappa inn i munnen, er spennende!!

Skrevet

Jeg syns det er så innmari mange elendige leker til små barn. Rangler som er så tunge at de bare slår seg i hodet med dem. Så vi har egentlig en skikkelig favorittleke her, som er en type bie med knitrelyder og med noen kuler som lager lyd.

Ellers har vi en bondegårdsak på gulvet som hun iblant kryper bort til og trykker på. Da lyser den, spiller musikk osv. En plæstikksak..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...