Gå til innhold

JIPPI...Da har jeg fått en ny bokstav

Anbefalte innlegg

Skrevet

i førerkortet mitt... Nemlig U.... Utrykningskurset er bestått både teori. Hadde teorien i går som gikk supert og oppkjøringa gikk så det grein gjennom Lillestrøm og Stovner ;) Så i morgen skal jeg kjøre for første gang med blålys og sirener uten instruktør..... :D :D :D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow, gratulerer!! Det er jo stilig da, du har virkelig is i blodet da:)

Jeg blir stressa bare jeg hører sirener fordi huset her:)

Skrevet

Hihi.. For å si som sensoren sa:" du kjører som ett realt mannfolk! Nesten litt på grensa til kvalmt bra!" Svar fra meg:" Ja, jeg har sikkert vært mannfolk i mitt tidligere liv...... " Tror du HAN glana bra på meg eller?? hihihi

Skrevet

Hahahahah.... det tror jeg på...=o)

Grattis da=o)

Skrevet

Ikke litt frekk da... Akkurat som om det bare er mannfolk som kan kjøre? Vet det finnes mange "kjærringer" der ute og da. Hørtes nesten ut som om han har forhåndsdømt alle. Fint at han tok feil av deg da:o)

Gratulerer med ny bokstav!! :o)

Skrevet

Han sensoren jeg hadde mener nok det.. Han har rykte på seg for å stryke mange jenter.. Det ER mange jenter som ikke kan å kjøre bil, men JAGGU er det mang gutter som ikke kan kjøre bil også.. Og mange av guttene kjører RÆVA i forhold til jenten..

Så det var vell derfor jeg slang den kommentaren som det jeg gjorde....

Skrevet

Grattis, trine!! Vel unt :o)

Hvordan gikk det med desperadoen forresten?

Skrevet

HAN STRØYK MED GLANS!!!!!! *gjett hvem som sa:" hva VAR det jg sa...."

Hihi.. Takker Yaddaline :D

Skrevet

Bra at du kunne bevise at han tok feil da:o)

Sette han litt på plass, hehe:o)

Skrevet

Enkelte mannfolk er noen mannssjåvinister veit du Nela.. Og det er de som ikke burde treffe så veldig mye på meg.. Hihi.. Jeg blir skummelt sint innimellom.. hehe

Skrevet

Hehe, ja det er nå sant. Men det føles sååååå godt å virkelig vise dem!! :o)

Skrevet

Grattis da Tøffe Trine!

Skal se du kjører ambulansen sjøl på vei til føden du! :0)

Klem

Skrevet

HEhe.. DU trur det ja? Hehe.. Jeg skal ikke kjøre noen sykebil dit nei, dit skal samboern få kjøre meg.. Hihi.. Hvordan går det med du da??? Blitt noe klokere?? Kjennes ut som om jeg får TR her iallefall.. Så hu kommer vel i slutten av uka.. Usj.. *skremme vekk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...