temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hvordan kan det ha seg at Hannah og Thyra er så like? Jeg bare spør...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Ja det lurer jeg på også! Har sikkert noe med været å gjøre;-)
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Det var enkelt; Var vel den sorten babyjenter de hadde på sykehuset akkurat den dagen! Veldig spreke&søte som gjør at min lille Leonora er styggt redd for at de vil feie henne av banen og kapre alle de kjekke guttene før hun har greid å snu seg med alle valkene ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Ingen fare - for i den gjengen her kryr det av kjekke gutter!!! Litt mer pes for jentene med alle de gærne svigermødrene som følger med på "kjøpet"!!! ;-)
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Ja, en kan jo ikke få alt da....;-) Har alltid drømt om at jeg skal greie å få døtrene bortgiftet til svigerfamilier som også jeg kan like. På eldstedattera har jeg og min beste venninne jobbet så intenst med at ungene skal like hverandre at de nå går rundt og tror at de er søskenbarn... Ikke akkurat det vi hadde tenkt, men...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 He he, høres ikke ut som et direkte vellykket prosjekt nei;-))
Reveenka Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Tenker litt som deg Gummelillan - bortsett fra at jeg kunne tenkt meg å dra det litt lenger... Med fire jenter som skal giftes bort, har jeg etterhvert fått mer og mer sansen for arrangerte ekteskap - jeg kunne godt tenkt meg å hatt et ord med i laget, ja c",)
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Ja, det er egentlig et ganske så praktiskt arrangement. Har selv 3 jenter og da antar jeg at mor kommer til å få ikke rent få angstanfall etterhvert som antall frosker skal testes.... Mye bedre om supermamma hadde fått valgt ut en snill, pen, kjekk, & klok prins til sine prinsesser små ;-)
Reveenka Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Ja, ikke sant? Skjønner egentlig ikke hvorfor vi gikk bort fra et så glimrende system. Men det er vel bare å bite tennene sammen og se glad ut for hver eneste frosk som presenteres, tenker jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Ha ha ha ha, morsom tanke;-) ....eller kanskje ikke, jeg har jo 3 døtre selv!!?!!
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Ja, du må forklare oss hvordan vi skal takle ting etterhvert. Jeg drømmer jo om at de ikke skal bli kjønnsmodne før de runder 30, men...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #12 Skrevet 26. september 2006 Nei det er nok sønner du tenker på! De blir ikke kjønnsmodne før i 30-års alderen! Men døtre derimot......say no more!!! Uff, orker ikke tanken på det engang!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 26. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 26. september 2006 30 års-alderen... Da tror jeg gubben er litt treg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå