Gå til innhold

Takk for i dag!

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har nok en gang vært et fantastisk hyggelig treff!!! Jegkosermeg glugg med alle dere flotte damene, og idag fikk vi endelig treffe påskeronja og Thyra!!!!! ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg koser meg glugg jeg også - trodde egentlig det het glugg i hjel men....

Alltid like koselig er det! Og mange latterutbrudd og det bare MÅ bli en vinkveld snart;-) Er redd den kommer til å vare leeeeeeeeeeeeeeeenge!!!

Skrevet

Fikk koselig sms fra Ronja nå i etterm med klar beskjed om at neste gang måtte Selma og jeg komme oss avgårde også. Hun var tydeligvis svært fornøyd... og jeg ble ikke mindre misfornøyd med egen prioritering av tidsbruk!

Men vær trygg (eller kanskje utrygg?); neste gang stiller jeg ;-)

Skrevet

Det begynner å bli såpass mye som skjer her å holde rede på, det er treff i alle retninger, lange innfløkte tråder å oppdatere seg på, nye deltakere på lista(jfr den teaterrotta, og Anonym...c",)) - jeg syns dere bør skrive et lite møtereferat, til glede for oss stakkars hjemmesittere uti bushen c",).......................sånn at vi kan føle oss litt med i det gode selskap!

Skrevet

He he, ja kanskje vi rett og slett må det!

Vi har hatt treff i Moss idag, vi var 6 store og 6 små. Mødrene prater og ler høyere enn barna klarer å gråte - og det er jo en velsignelse i seg selv. Vi spiser, om enn i utakt grunnet diverse matings- og bleieskiftprosjekt, masse god mat, alle har med litt hver, og skvatrer verre enn en måkeflokk på fyllinga, når søppelbilen akkurat har vært der:-) Og så sover barna litt innimellom, men mest mellom.....og kanskje burde noen av oss mammaer sovet litt også....men vi tør ikke, for da går vi garantert glipp av et hysterisk morsomt samtaleemne;-)

....og så plutselig så har det gått 5-6 timer og vips så var lunsjen over!

Og dette var igrunn kort oppsummert hvordan treffene arter seg:-)

Skrevet

Det var jo stort oppmøte! Høres morsomt ut både for store og små. Når det gjelder de morsomme samtaleemnene, kunne sikkert Anonym dele de artigste med oss - mot et raust vederlag selvfølgelig...c",)

Skrevet

Du skal ikke se bort fra at det skjer, men gi henne litt tid, hun er litt trøtt etter en laaaang dag ser du;-) Tror nesten hun sover litt og akkurat nå:-)

Skrevet

Nå ble jeg litt misunnelig! Altså ikke MISunnelig, men bare lysten på å treffe dere og småttisene :)

Kanskje en vakker dag....

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Det hadde vært fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...