temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Eller har du bare fri?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Nordlyset - er det en ny personlighet eller??
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Ja, begynner å mistenke Tonetrollet for å ha vesentlige flere venner enn det Albert Åberg har...?
Reveenka Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Dere må oversette det til engelsk, da jenter... Eller var det noe ironi her som gikk meg hus forbi? Northernlights!!! Kor e du hen? Er rett som det er observert på skravlesiden, da sjø! (er skaptrønder nemlig, jeg holdt med RBK i mine yngre dager... nå har jeg skjønt at jeg må være litt lokalpatriot så nå må jeg for syns skyld heie på LSK)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jepp! Ser sånn ut, - bekymringsverdig dette her altså....Tror vi må vekke henne snart og ta en liten alvorsprat med henne;-)
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Åååå! Ja, dere røpte vel både Nancy og Gulltopp at vi ikke henger helt med. Engelsk og allting da gitt.... Begynner virkelig å kreve sin kvinne disse sidene ;-)
Reveenka Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Niks, bare lot som for å skape litt ekstra forvirring c",) Syns det er så mye alvor og så lite tøys her inne om dagen...
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Ja, slitsomme greier dette. En ting er å holde oversikt over hvem er hvem, hvor hører en til geografisk og antall unger. Men nå begynner jo de ulike grupperingene å møtes på tvers av geografisk tilhørighet og i tillegg florerer det med forvirrede anonyme og deres fantasivenner.... Håper det roer seg til dr. Dream entrer stua mi ;-)
Reveenka Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Fnis! c",) , alias C2;9 Noen som skjønte den?
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Eh.. må være engelsk det også, for akkurat den frekvensen tar jeg tydeligvis ikke inn i dag ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #12 Skrevet 26. september 2006 Ironi? Nei ærlig talt, sånt no driver vi da ikke med her inne!!! Dette er da forum for modne foreldre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 26. september 2006 #13 Skrevet 26. september 2006 Når jeg skal lage smilefjeset, må jeg holde nede en tast for å lage " og ). Bare bytter om ...Ser ut til at søknaden til Mensa blir avslått denne gangen også c",)
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #14 Skrevet 26. september 2006 Ha, ha. Minner meg om en klage vi mottok en gang på et på en sak jeg hadde avslått. Vedkommende var i harnisk, spesielt over den håpløse saksbehandleren. Mente at hun åpenbart ikke var medlem av Mensa-klubben... he, he, visste ikke at det var såååå tydelig ;-)
Reveenka Skrevet 26. september 2006 #15 Skrevet 26. september 2006 Nå flirer jeg så det er fare for at ungene våkner! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #16 Skrevet 26. september 2006 Hva skal man med medlemsskap i Mensa? Jeg har mer enn nok med medlemsskapet mitt i Mensen klubben jeg......selv om det er en stund siden jeg betalte kontingenten:-)
Reveenka Skrevet 26. september 2006 #17 Skrevet 26. september 2006 Der var det faktisk en som våknet... Jeg får prøve å beherske meg litt c",)
Northernlights Skrevet 27. september 2006 #18 Skrevet 27. september 2006 Heeei! Sitter dere og snakker om meg når jeg ikke er her??? ;o) Satt nettopp og leste om ei som var 50 år, og gravid ! Hun hadde blitt det "naturmetoden", men trodde det var overgangsalderen. Selv om jeg aldri kunne tenkt meg å bli mamma som 50 åring, så vet jeg at jeg hadde tatt imot babyen, hadde det blitt sånn.. Les den fine historien hennes, og legg merke til det fine diktet på slutten, som reflekterer over tiden som har gått fra oss, da de eldste var små. (oss som har attpåklatt) Jeg skulle så ofte ønske at jeg kunne skru tilbake tiden, og vugge de eldste barna i armene mine igjen.....sukk, den tiden flyr! http://www.mothering.com/articles/pregnancy_birth/birth_stories/50.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå