Gå til innhold

Nåååååå, hvor fet ble den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du ute og feirer lønnsøkningen Gummelillan? Håper forhandlingene gikk så bra at du kommer på treff neste gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner jo at jeg har prioritert helt feil for jeg ble ikke lovet noe som helst!!!! Mente at det var vanskelig å gi meg noe som var ute i permisjon. Hmpfr%/¤¤... Kjenner at rødstrømpa i meg våkner av slik argumentasjon!

Vel, det positive var at han var enig i at jeg var for dårlig lønnet og har meldt dette videre til høyere hold. Så får vi senere om dette gir noen resultater da. Stadig optimist jeg da ;-) Men på treff kommer jeg neste gang - garantert! Med mindre dere tar veeeldig høye inngangspenger for oss fra "feil" side av Oslo da. Da spørs det jo om jeg ikke må vente på den lønnsøkningen uansett....

Skrevet

Jeg fikk brev for en måned siden om at jeg måtte sende inn krav til lokale lønnsforhandlinger - jeg droppet det fordi jeg regnet med at det var nytteløst å argumentere for at jeg hadde utmerket meg slik at jeg fortjente lønnsøkning, jeg som skal være i permisjon i enda fem måneder. Jobber dessuten i det offentlige; og i helsevesenet attpåtil - det regner ikke akkurat med påskjønnelser og julegratialer, nei - så lønnsøkning mens jeg er i perm..... ja dere skjønner tegninga.

Det er jammen urettferdig at det skal være slik - her "ofrer" vi oss for at alle de barna samfunnet faktisk trenger, skal bli født & oppfostret. Takken er at vi blir sett på som annenrangs arbeidstakere....

Godt at de skjønne små gullklumpene setter sånn umåtelig pris på oss, da - enn så lenge. Jeg syns gullungen sutret "mam" i går kveld - belønningen var jo å øyeblikkelig å bli tatt over i min seng for en liten nightcap c",)

Skrevet

Vi er da bare gode og snille vi i Follo-gjengen, og det morsomme er at det er en fra Moss, en fra Oslo og en fra Nittedal med i den gjengen også, så egentlig så burde vi skifte navn! Og selvfølgelig er det alltid plass til noen som bruker Lano;-)

Skrevet

Ja, ingen tvil om at dere er gode&snille. Tror vi snart snakker om en østlandsgjeng, jeg ;-)

Skrevet

Jeg leverte lønnskrav jeg... selv om jeg er i perm fra min stilling i den kommunale sosial og barneverntjeneste... Men jeg har glemt å spørre hvordan forhandlingene gikk...

Skrevet

......fnis......dingdang:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...