Gå til innhold

Bekkenløsning lenge etter fødsel...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt er 8 mnd og jeg kjenner fortsatt bekkensmerter innimellom.... Blir så frustrert og lei meg! Jeg trener bekkenet, men syns av og til det bare blir værre.... Frykter at det skal bli værre ved evt flere svangerskap. Vil jo gjerne ha mer enn ett barn! andre som sliter litt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har masse vondter enda, er 13 mnd siden fødselen :( forferdelig frustrerende :(

Skrevet

joda, jeg sliter også enda. nå er det 9 mnd siden fødselen, og jeg kan fortsatt ikke gå lange turer eller farte i trapper...

Skrevet

Jada. Småen var 1 år på torsdag, og framleis kjenner eg godt at bekkenet "er der" for å seie det sånn. Eg blei ikkje bedre av å trene, så det har eg droppa... Men eg blei mykje bedre då eg fekk igjen mensen etter fødselen.

No kan eg gå tur med vogn/bæresele utan å kjenne noko særleg, med mindre eg går veldig langt eller i bakkar. Men eg veit jo godt kva eg ikkje bør gjere og då. Eg set meg liksom ikkje ned på golvet utan å tenke igjennom det først.

Eg er og redd for at det skal bli verre ved neste svangerskap, det er jo det dei seier... At det blir verre for kvar gong. Vi og vil ha fleire barn, og eg skal (så sant eg får det til) gå gravid ein gong til. Ville i utgangspunktet ha maaange ungar, men det får vel holde med to. Det er viktigare at dei ungane eg får har ein mamma som er i stand til å ta seg av dei, enn at det blir mange søsken og at eg blir ufør pga bekkenplager...

Skrevet

Hm, kanskje jeg kan håpe at mensen vil hjelpe på .Har ikke fått den igjen ennå, savner den ikke heller men.... Hår også hørt at den kan bli bedre når jeg ikke ammer lengre. Men det vil jeg gjøre så lenge som mulig. Noen som har vært hos osteopat? Lurer litt på om det har noen effekt.

Skrevet

Fysioterapeuten min sa at grunnen til at mange vart bedre når dei slutta å amme, var at dei då ofte fekk mensen igjen. Eg ammar framleis forholdsvis mykje, men då småen var rundt 7 mnd kutta eg nattamminga i nokre veker og fekk mensen tilbake. Vart då bedre i bekkenet, og begynte på'n igjen med nattamminga (sidan småen ikkje takla det å bli "avvendt").

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...