Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Noen som var invitert til Ung Mor treff i Levanger i ettermiddag? Kommer nettopp derfra nå, flere må komme neste gang
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hvem er dere som møtes? Alder? Kanskje jeg kunne blitt med... men jeg er sikkert for gammel...=P Er ikke sååå ung lenger=)
Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Jaaaa bli med Vi er unge mødre, både alenemødre og ikke alenemødre, som møtes på helsestasjonen på rådhuset å snakker sammen, deler erfaringer og bare skravler Har med barna Kan si fra om når det er neste gang jeg! Bli med!!! Varbare 3 på forrige treff da, for dårlig ja! Jeg driver verve-kampanje, hehe
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Ja men... er det spedbarnsgruppe da eller? Er 23 jeg, og er mamma til ei på 3. Er ingen ung mor, og har jo egentlig ikke vært det heller. Men jeg synes jeg er for ung til å kalles en gammel mor. Så det blir liksom her jeg hører til...
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Forrige gang var vi 2 stk med barn under 6 mnd, og 1 stk med en gutt på 2 år Du er nå mer ung mor enn du er gammel Spiller ikke så stor rolle hvor gamle barna er, det er det å være ung mamma som er saken liksom Du var jo 20 da du ble mamma Du har sikkert masse gode råd til oss med babyer
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Hm... får tenke litt på det da=) Kommer det et innlegg her når det blir treff eller?
FrøkenSprøken Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Kan jeg være med neste år? Vi flytter til Levanger til høsten, når jeg er ferdig med fødselspermisjonen min. Regner med å starte på allmenlærer på HINT. Kan jeg får være med dere da?!?! hehehe... Hva gjør dere andre i Levanger da?
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skal også muligens starte på allmenlærer på HiNT neste høst Håper veldig på sykepleien da Gutten din gammel nå da?
FrøkenSprøken Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Gutten min er 6 mnd gammel. Jeg har gått sykepleie på HiO (Oslo) nå før mini ble født, men finner ut at det blir så vanskelig med så mye praksis på kveldstid, så da bytter vi til lærer da Hvor gammel er Teodor da?
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Teodor er 3 mnd han Det er håpløst vanskelig å komme inn på sykepleien her i Levanger Er sykepleier eller lærer jeg vil bli Var en del ledige studieplasser ved lærer ved skolestart leste jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg går allmennlærer ved HiNT!! Kjempebra utdanning!!=) Har bare storkost meg helt siden jeg starta... og nå er jeg snart ferdig. Gruer meg nesten litt til ikke å skulle være på hint lenger jeg... Er jo så koselig der=)
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Tenker bare på dette med turer og slikt... Er det ikke en del turer hvertfall det første året? Med overnattinger... Har ikke lyst til å dra fra lillemann jeg, og pappa`n jobber skift....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 Vet ikke om det er kommet noe nytt, men da jeg gikk der, var det slik at vi var på en tur med overnatting, og det var i 2.studieår. Overnattet da 2 netter. Men det var ikke lenger unna enn at en kunne sove hjemme, og møte opp på dagene. Og så er det jo sånn at, dersom du ikke kan være med på turer, så får du jo skrive en oppgave for å få det bestått... tror det er sånn... Tenk på sykepleien og all praksisen da!! Da blir du mye borte da...
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #15 Skrevet 5. oktober 2006 Nå fikk jeg enda litt mer lyst til å gå lærer Kanskje vi treffes neste høst Er du gammel du da? Og din lille....?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er 22, og den lille er 3. Er ferdig på hint nå til våren jeg.. skal begynne med et fag på NTNU til høsten... Men gled deg til å begynne på hint. Kjempekoselig der!!=)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #17 Skrevet 22. oktober 2006 Hva gjør du nå da? Er du på hint nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå