Gå til innhold

Singel pappa som trenger å møte en dame!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om en veldig kjekk singel pappa og han kunne virkelig trengt en ordentlig dame med barn! Han har datteren sin annenhver helg. Er fra sørlandet og er skikkelig gutte-gutt. Elsker snowboard, alt gøy, sjøen om sommeren, hip-hop og å henge ut med kompiser. Hvordan selge han? Legge emailen hans ut her? hehe..Han kommer aldri til å finne seg en dame selv fordi han lider av "Peter Pan syndromet" ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hva sier han til dette da? ;-)

Kunne godt fått en kjekkas servert på døra mi her på sørlandet! *ler*

Skrevet

Jeg lider av yingeling syndromet,så han er nok noe for meg :)

Sørlandet er et lite stykke unna men...

Skrevet

He he... vet ikke hva han sier til det..

Tenkte bare at om ei søt jente sendte han en mail, kanskje med bilde så kunne han jo ikke ha noe i mot det......? :-)

Skrevet

LilleRosa, nei er sant nok det - hehe ;-)

Jeg hadde i hvertfall syns det var morsomt om ei venninne hadde gjort noe slikt for meg ;-)

Savner han dame da, eller mener de rundt at han må roe seg...? hehe

Skrevet

Ingen vil vel egentlig være alene? Nei, vet ikke om han savner dame, han lider som sagt av "Peter Pan syndromet"....det er vel derfor jeg ønsker han en ordentlig dame med barn, ikke fordi han er så altfor vill&gal... :-)

Skrevet

Er han på blink eller? hoho klem fra en mindre desperat jente

Skrevet

Meg meg meg meg....

Grimstad !!! Er han langt unna eller???

Skrevet

Hei du-.---

Det var nå snilt av deg å tenke på kompisen din da...

Men hør med han da før du gir ut mail adressa hans, kan hende ham blir sur...Mann veit aldri...

Hørtes nå snill og grei ut han da..Hva er feilen med han ?Jeg har blitt så skeptisk på mannfolk jeg,,hehe... Men alltid moro å bli kjent med nye mennesker.. Og en venn har mann alltid behov for..

Jeg har mange kjekke kompiser,,hvis du eller noen andre vil bli kjent med dem,,hehe.... Bare send meg en mail....hehe....

[email protected]

ha en fin kveld...

Skrevet

Hehe :-)

Hei dere! Jeg vet ikke om han er på blink, tror ikke det..

hehe, har tenkt litt på å opprette en blink profil for han, men det hadde jo vært HELT gale.... *søren og* Hva som er feil med han..? Tror igrunnen ikke det er så mange alvorlige feil med han så lenge du er snill og grei :) MEN det skal jo litt til for å knekke en gutt ut av "P.P. syndromet"...

Skrevet

skulle gjerne likt å kommet i kontakt me han jeg da,han kunne kansje trengt seg en tur til vestlandet..sånn ca til sandnes :)

Skrevet

"Peter Pan syndromet"? Hva mener du med det? :-)

Skrevet

Du vet, -gutten som aldri ville bli voksen! :o)

Skrevet

Hmmm. hvor gammel er han da...? :-) er han voksen når det gjelder da...? er alenemamma fra sørlandet jeg... ;-)

Skrevet

Ikke sånn for å ødelegge moroa her, men har han gitt noe utrykk for at han vil/ønsker seg dame?....

Og lider han av Peter Pan syndromet, skal det vel litt til for å få av ham det..

Skrevet

Hvor gammel er han da?

Jeg lider også av Peter Pan syndromet - dvs den kvinnelige Peter Pan :) Kanskje vi kan leke sammen, hehe..

Jeg bor ikke langt fra Sørlandet - en drøy time fra Arendal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...