Livmor Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Er litt bekymra for avføringa til lillegutt. Han blir ett år om to uker, og bæsjer fortsatt helt gjørme (beklager detaljene,men måbare prøve å forklare). ikke antydning til noe fasthet i det hele tatt. I tillegg bæsjer han mellom 3-5 ganger om dagen. Jeg syns det lukter helt grusomt, ikke bæsj sånn som jeg har kjent av andre på samme alder. Fargen er som regel grå/grønn. Er dette normalt? Han spiser godt, men ikke så mye at jeg hadde trodd han trengte å bæsje så ofte og så mye:(
Expat Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hos oss ble det fastere (hurra!) så fort vi begynte med fast føde. Hmm, har dere hatt prøve tatt? Har dere snakket med legen om allergier eller cøliaki? Har du forsøkt med litt grønne bananer? Biola youghurt?
Livmor Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Har gitt han banan uten at det har forandret noe. Yoghurt vil han ikke ha (lille særingen:)) så det er litt vanskelig. Har prøvd med banan også, men ville fortsatt ikke ha. Er litt engstelig for allergi ja:( Bør nok høre med helsestasjonen i tilfelle. Takk for svar, forresten! Har lært masse av alle rådene du er så flink å gi her inne:)
Expat Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Forresten, hvis det er cøliaki dere strir med er det viktig at gluten ikke tas bort før test, siden de ellers ikke kan gi barnet all støtten som ellers blir gitt på blå resept med diagnose.
Livmor Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Ok, da fortsetter vi som før til jeg har snakket med lege. Krysser fingrene for at jeg er hysterisk og at alt er i sin skjønneste orden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå