Gå til innhold

det "klukker" i magen til synnøve...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hun vrir seg og strekker seg ved puppen, virker som om det er vondt i magen.kan det være tremnd kolikk???

noen som har noen råd til meg?? syns så synd på henne... har prøvd minifom, men virker ikke som at det virker så godt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelp meg a, noen....

Skrevet

Ved 3 mdr alder er det helt vanlig at de tuller seg ved puppen.

Min har klaget og tullet seg ved puppen siden den alderen, spesielt når hun er trøtt. Har jenta di vondt i magen trekker hun nok beina opp, det er et klassisk tegn.

3 mdr kolikk er ikke kolikk som begynner ved 3 mdr, men kolikk som gir seg ved 3 mdr. Får ikke kolikk så gamle som din er.

Og at det klukker i magen, er det etter maten du mener? Da er det vel melken som skvulper i magen, helt normalt dette også.

Skrevet

ved kolikk, hadde hun grått flere timer i strekk, samme tidspukt vær dag nesten! det kan være noe du har spist som gjør at hun får vondt, og en baby som full ammes får ikke forstoppelse og defor trenger du ikke å gi noe for det!!

Skrevet

tusen takk for svar dere:)

hun har ikke bæsja siden i natt, og i sta så skeit hun skikkelig, masse luft og skit som kom da, og nå er magen hennes heelt slapp å fin igjen. så var nok kanskje at jeg spiste wokka brokkoli i går, at hun fikk vondt.

det klukka når hun drakk, akkurat som det var ekko av all lufta i magen hennes..om man kan si det slik?!!

men hun strekker seg og tar noen slurker, for så å vri seg unna puppen, men skal på'n igjen med en gang, kan det være at melka kommer for fort????

tusen takk for at noen gidder å svare meg=)

Skrevet

Min på 4 mdr oppfører seg også slik ved puppen. Mild versjon av puppenekt, søk på det i forumet så får du masse tips. Her hjalp det å amme mens hun sov, da drakk hun kjempefint.

Skrevet

hva mener du med søk på det i forumet??? skal jeg spørre i ett nytt innlegg mener du?? tusen takk for svar=)

Skrevet

og ja, om natta så er det ikke no problem, hun tømmer begge puppa uten noe stress...da er hun vel så trøtt at hun ikke gidder..:)

Skrevet

Hvis du kan høre det klukker i magen hennes når hun beveger på seg(?), så er min erfaring at dette er luft og at hun trenger en rap. For meg så har det vært en fin måte å sjekke om jenta vår har fått rapet opp alt eller ikke.

Skrevet

i venstre margen her er det et søkefeldt, skriv inn søkeord og velg "forum" i rullegardinen i stedetfor "DinBaby" som står der fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...