Luca Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Sjekk tråden "komfortable klær", har spørsmål til deg der..
Halloween-mamma Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hihi, har nettopp svart på den tråden faktisk.. Er sikkert tankeleser jeg
MintCondition Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Neeei! Nå måtte jeg jo lese den tråden og fikk tips om ENDA flere danske nettbutikker...har ikke råd, har akkurat kjøpt dyr leilighet jo! Hehe.
Halloween-mamma Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Heheh! Du får utvide lånet bittelitt da, slik at du har råd til å "innrede" den nye garderoben til babyen i den nye leiligheten... Må si jeg kribler etter å handle OFTE, spesielt når det detter inn reklamemail fra disse butikkene på e-mail... men jeg har kun råd til å kjøpe ting vi virkelig trenger for tiden.. sukk...
Luca Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Tror jeg bare må logge av og komme meg i seng jeg, sier som Marthe-mor; enda flere danske nettbutikker...sukk. Ser du at ejg har spurt deg om et par-tre ting til i den andre tråden. Kan vel kanskje svare her, hvis du har vil da...hihi, så slipper jeg å kuppe den andre tråden....
Halloween-mamma Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Nå fant jeg 1. Sjekker litt her nå... Filabel - trekker fra moms, men det står på siden deres at dersom det ikke skjer automatisk i webshopen så trekker de den fra manuelt. IdaT.dk - jeg har handlet herfra, og de trakk fra dansk moms da. Men nå finner jeg ikke igjen hvor det står at de gjør det. Send evt. en mail og spør i tilfelle de har endret praksis Babydeluxe.dk - "Hvis varerne skal leveres i et ikke-EU land, skal du ikke betale dansk moms af dit køb. Vi fratrækker derfor 20% fra dit samlede varekøb, inden vi hæver pengene på din konto. Betaler du med bankoverførsel, bedes du selv fratrække 20%, inden du foretager din indbetaling. " Disse selger forresten MOLO-klær - veldig kule Og så vet jeg det er en butikk til, som jeg ofte er innom, men kommer ikke på hva den heter.. der er det slik at både pris inkl. mva og uten mva. står når man ser på klærne.. skal legge inn et nytt innlegg til deg senere når jeg finner det ut
Halloween-mamma Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Ble visst så avsporet at jeg glemte de andre spørsmålene Jeg regner egentlig 200 kroner i VARER, jeg da..altså uten frakt. Det har funket for meg så langt. Tør ikke si så mye om fraktkostnader, jeg har opplevd alt fra DK22 til DK100... F.eks. www.millepercille.dk eller www.madsogmille.dk har ok frakt, tror jeg (ikke heelt sikker på den siste) men de trekker ikke fra dansk moms. Men jeg kjøpte i hvert fall heldrakt hos MillePerCille til 250 danske kroner + frakt, og den ble ikke stoppet i tollen. Det som teller er jo det som står utenpå konvolutten, og jeg vil tro de fleste butikker skriver det varen koster uten porto. Eller mindre som snille prinsessebutikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå