Sunniva78 har to små Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Jeg snakka med St.Olavs i går, og hun jeg pratet med sa jeg kunne begynne med progynova igjen den dagen jeg får mens. Men så har jeg spurt litt inne på fub.no også, og der var dei ei som skrev at jeg måtte vente! Hun skrev: "Hei sunniva. Jeg hører også til på st olav. Da jeg opplevde det samme som deg sa de at man ikke kan begynne den første mens. Siden man da har vært bittelitt gravid må man blø ut det. Men neste mens er du nok i gang igjen. Slik var det for meg. " Er det rart jeg blir forvirra da?? Hva tror dere? Grrr, må vel ringe i morgen også da... H
Gøril og Jesper :) Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg ville ha hørt på de du snakka med på St.Olav jeg.. De burde si hva du kan eller ikke, og siden de sa at du kunne begynne allerede ved neste mens, så kan du sikkert det.. Ikke sikkert det er likt for alle, skjønner du ble forvirra ja..
Sunniva78 har to små Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Ja, du har rett i det... Men er så usikker på om hun fikk med seg hva som egentlig hadde skjedd,hun hentet ikke papirene mine for å se etter, slik de bruker å gjøre.... Hmmm, nei det blir vel til at jeg ringer... Liker IKKE å ha ting uklart!
Gøril og Jesper :) Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 greit å ringe og dobbeltsjekke ja. Det hadde vel jeg også kommet til å gjøre.. Ring heller en gang for mye sier jeg. så får du kanskje sove uten å tenke på det hele natta?? Ringer til en stadighet på Medicus jeg, og spørr om alt.. Hvordan går det med deg??
Sunniva78 har to små Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Prøver å skrive til deg på msn jeg, ser ut som du er der nå:-)
finetine Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Hei Sunniva Så trist at det var en kjemisk graviditet!!! Har vært borte noen dager så har ikke fått oppdatert meg, så det på lista. Opplevde det samme i januar så vet hvordan du har det nå. Urettferdig og bittert, men heldigvis kan du jo snart gå videre( selvom det ikke gjør det lettere ang den kjemiske graviditeten...) Som jeg forsto har egget så vidt vært borti livmorveggen og den har begynt å produsere hcg, men så har egget sluppet taket. Så jeg tror kanksje ikke man skal trenge å blø ut noe. Jeg ville lyttet til det de på St.Olavs sier de sitter jo inne med kunnskapen om deg. Ringte du dem, hvordan gikk det?? Klem
Sunniva78 har to små Skrevet 28. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2006 Heisann Joda, jeg ringte for sikkerhets skyld... De sa at den første blødningen ble beregnet som mens, og at jeg da kunne begynne med det samme om jeg ønsket. Fikk mensen i går, helt etter skjema. Men blør noe voldsomt, så ikke vet jeg hva det er som gjør det... Men samma det, jeg begynte på Progynova i går igjen, og skal på UL neste torsdag! Så her går det fort i svingene skal jeg si deg...! Klem-
finetine Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Ikke lite man skal igjennom! Syns du er kjempetøff som går rett på igjen!!! Jeg blødde også mye etterpå, spesielt de tre første dagene, masse klumper ol men tror i ettertid at det var crinone rester som blandet seg med blodet æsjj...... Vi får satse på at alle hormonene du har tatt i det siste gjør det ennå lettere å bli gravid denne gangen, noe må vi jo tro på. Jeg prøver ihvertfall å tenke litt sånn:o) Lykke til i dagene fremover- nå skal det gå bra denne gangen!!! Klem
Sunniva78 har to små Skrevet 28. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2006 Tusen takk finetine, godt å høre at du også blødde masse... Denne gangen har jeg bestemt meg for å ta sykmelding i hele rugeperioden. Det er så mye stress på jobb, og føler jeg fortjener å tenke litt på meg selv. Det er tross alt en utrolig viktig del av livet mitt dette her... Men først skal jeg bli ruger igjen da:-) Satser på at det går som smurt! Klem-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå