*heldigmamma* Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hvor gamle var deres når de begynte å få tenner? Min jente er bare 2 måneder gammel og det ser ut til at hun kanskje er på vei til å få tenner?!
Bananamama Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hvordan ser det ut da? Er det nede foran? Det er mest vanlig at de kommer der først. Er litt uvanlig at de får så tidlig som ved 2 mdr, men slett ingen umulighet. Noen er til og med født med tenner. Jenta mi fikk tenner 4 mdr gammel, hun er nå 6 mdr og har to tenner nede. Så det først som en grop, så ble det et riskorn og under en uke etterpå hadde tannen poppet opp.
Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Celine var 3 mnd da hun fikk sin første tann.
Gjest Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Minsten var 11 uker og 4 dager da den første dukket opp, nr. 2 kom et par dager etterpå.
*heldigmamma* Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Det er ingenting synlig, men hun biter hardt i puppen når jeg ammer, og hun har begynt og sikle noe voldsomt noe hun aldri har gjort før og prøver og tygge på hendene sine...:/ Men det betyr kanskje ingenting... Flere har foreslått at det kanskje var tenner på gang, så måtte bare høre med dere:)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Min 2,5 mnd gamle gutt gjør akkurat som jenta di. Har også lurt på om det kunne være tenner på gang, men tror bare han utforsker hendene sine. Har hørt at det er mange som sikler i mange mnd før det kommer noen tann fram
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Helt normalt at de suger på fingre og alt mulig i denne alderen. De begynner å utforske ting med munnen. Men det kan jo være tenner og, men det er mindre sannsynlig hvis ikke du ser noe.
Beama Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Snuppa begynte slik når hun var ca 2 mnd... men tennene dukket ikke opp før hun var 4,5 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå