Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 ....er observert på åstedet. I ettermiddag ble det gjort funn på det antatte åsted for en happening av slaget, babyboombæsjandgotreff!!! En stk hvit, kul genser, sannsynlig tilhørende en liten mannsperson, meget sannsynlig utifra funnet at denne personen har meget laaaaaaaaaaaaaaaaange øyevipper, av det slaget en jentebabymamma kan bli grønn av misunnelse for. Det er også gjort funn av 1 stk hvitt lokk, sannsynlig tilhørende en annen, liten mannsperson, altså hans flaske:-) Fås tilbake mot annonsens kostnad.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Genseren er Theodor sin... Og jeg minner igjen om at han er eldst og dermed har odelsrett på damene! Stefans lange øyevipper er ikke-tema for Hannah!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Ha ha ha!!! Visste jeg det ikke, du la den igjen on purpose du din lure svigermor in spe:-)
moffi Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Takk for koselig treff:) Vi glemte ikke noen ting vi:) Ikke øyevipper, ikke sokker eller løsnegler. Har blitt kjempeflinke! Derimot fikk vi feil ledning til adsl-kontakten på el-kjøp. Dagen før fikk vi feil strømadapter til den trådløse musa. Den forrige musa klikka fullstendig nemlig. Og i dag klikka jeg etter at vi hadde borret hull i veggen for å trekke den nye ledningen inn i et hyggeligere rom å ha pcn på. Er litt lei av å sitte i kjellerboden, liksom sammen med klesskapene og sikringskapet. Det var veldig vanskelig å lirke ledningen gjennom hullet faktisk, og da jeg endelig greide det, etter å ha bundet en snor rundt kontakten som var tredd gjennom et sugerør for å avstive hele greia, så oppdaget jeg at det var vanlig telefonledning-ikke datakabel...F.... Må på el-kjøp igjen gitt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg vil også ha ny mus - for min er så bitteliten....:-/ Og det er helt sant! Dere andre har sikkert sånne store fine som er gode å holde på, men min er bare en bitteliten minimus.....
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Veldig mange små-gnagere i den Follogjengen...? Holder meg til laptop'en jeg. Uten kabel og mus ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2006 Ja men jeg har også laptop, men musa mi er bitteliten for det!!! Jeg liker ikke den musa på laptoppen jeg:-)
moffi Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Jeg kunne tenkt meg nytt undertøy...snufs...
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Du får vekke Tonetrollet og høre om hun kan låne ut en rotte ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå