Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Sovner mellom 19-19.30. Har han egentlig gjort lenge (i alle fall før 20). Hadde mange uker som han stort sett var våken en gang mellom 3-5 som han fikk mat. Nå har han begynt å våkne i 23-00 tida. Kan som regel få han til å sove da. Så våkner han igjen kanskje rundt 1-1.30. Prøver med smokk og roe ned, men som regel begynner han å turne rundt, bable og etterhvert gråte litt. Ender som regel med at han får litt mm (selv om vi har flere måltider m fast føde om dagen). Da sovner han som regel igjen. Så kan det være på'n igjen i 4 tida, og da er det skikkelig show, gjerne opp til en time. Rulle rundt, sette fast føtter, bable, synge.... Inn og ut av rommet for å fjerne dyna over hodet, prøve å dytte inn smokk, roe ned etc. Prøver jo å ikke gå inn hele tida, men ønsker jo helst litt sovero selv også da... Pappaen har prolaps, og klarer dessverre ikke bidra. Jeg blir helt sprø om nettene nå!!! Som regel kan han sovne litt etter showet i 4tida, men morgenen starter gjerne i 6-tida. Hjelpe meg - hva gjør man...? Kan legge til at første tann nettopp har dukket opp, men er ikke det verste over når den er gjennom tannkjøttet da? Han er stort sett blid og fornøyd om dagen. Har begynt å sove litt mer på dagtid faktisk - alt fra 1,5-4 timer. Oi - dette ble langt...
Gjest_1001 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg løste problemet med det mange kaller "tvangstrøyen", altså en babysafe som man fester rundt segebunnen/madrassen. Han rullet og raste rundt i sengen hele natten, sov dårlig og sutret på dagen pga at han var trøtt. Nå sover han som en stein i forhold til før!!!
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Hei! Jøss det var som å lese en beskrivelse av livet mitt for tida...Håper noen flere vil svare på dette....Dytt dytt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå