~anette & lukas + ella ~ Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Gutten min på 2,5 mnd sover utrolig mye syns jeg. I dag sov han til kl 07.30, spiste og sovnet igjen kl 09.00. Våknet kl 12.00 spiste og sovnet igjen kl 13.00 han sover enda... Virker ikke syk eller noe, blid som ei sol når han er våken. Burde jeg vekke han?
-carina- Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Min sover også utrolig mye for tiden... I nesten en uke nå har han hatt "sovesyken".... ) Han sover ca 20-21 timer i døgnet nå... Men han våkner så vidt og spiser, og er utrolig blid og fornøyd når han først er våken... Synes jeg har lest et sted at det visst er noe de gjør rundt 2 måneder... (Min gutt er nesten 10 uker). Tror vi bare får nyte det, og bruke fritiden til å lade opp. Det kommer nok våknere tider igjen! )
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Ja, vi får bare nyte det da. Regner med å få høre det hvis han ikke er fornøyd Håper bare han ikke snur døgnet, det hadde ikke vært så koselig...
Gjest_1001 Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 La ham sove og nyyyyyt det Den tiden får du ikke igjen, hehehe, om ett par måneder river du deg i håret og ønsker at "kan ikke han bare sovne snart så jeg får satt meg ned i fem minutter" for jaggu meg sann så blir de mer aktiv etterhvert og da er det ikke mye i ro sitting for deg
-carina- Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg var også redd for det de første dagene da han skulle sove så mye... Men det har gått bra hittil, i hvert fall! )
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 26. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2006 Du har nok rett i det
Aprikose Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Min frøken var også en sover.. Hun sov og sov (21 timer i døgnet) og jeg var bekymret for det samme som deg men hun snudde ikke døgnet. Helt til hun ble 4 mnd ca, da begynte hun å sove litt mindre.Hun sover fortsatt godt og lenge 2 ganger om dagen. (7mnd)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 26. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2006 Oi, det hørtes jo greit ut egentlig Vi har visst noen ordentlige sove barn vi
-carina- Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Det er snålt, for gutten min var ikke sånn de første 5-6 ukene. Sov ganske greit om natten 20-08, men resten av døgnet var det bare noen korte dupper her og der... Så har han snudd mer og mer, og nå sover han som sagt "hele dagen"... Får vel bare nyte det og lade opp til han begynner å være mer våken. (Er nesten bare litt kjedelig i blant, har lyst til å vekke ham for å få litt selskap i løpet av dagen...) )
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 26. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2006 Skjønner hva du mener. Noen ganger savner jeg han faktisk når han sover og gleder meg til han våkner for jeg syns jo han er så utrolig søt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå