Gå til innhold

Føler meg så tragisk...:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den eneste i vennegjengen som er singel og alenmor... De andre har gode og stabile forhold som har vart i mange år...Hva er det som er galt med meg da siden jeg aldri finner noen? Neste år skal ene venninna mi gifte seg, og jeg gruer meg til å gå i bryllupet hvis jeg fortsatt ikke har fått meg noen kjæreste....være den eneste single venninna i et bryllup- finnes det noe mer tragisk? Er ikke det at jeg aldri får tilbud, men det er liksom ingen av de som slår an:-( Tror jeg må bare flytte til en annen by! Noen andre som er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det omvendt!!

de fleste av vennindene mine er single alenemødre:)

utfra nicket bor du vel på sunnmøre et sted, men du får ta turen til oslo her er det mange av oss!!

Skrevet

Vet hvordan det føles,men det er vel en for oss også skal du se:) Hvor på sunnmøre er du fra,jeg bor selv i Ålesund.

Skrevet

Her sitter jeg oxo singe.. Fleste av mine har type eller skifter ofte.. Jeg sitter her med ingen:( Jeg er oxo fra Ålesund.. Hvor gamle er dere da?

Skrevet

de fleste av mine venninner skulle der stå

Skrevet

Jøss... Jeg er også fra Ålesund:-)

Skrevet

Oops, glemte å si alderen min... jeg blir 27 neste mnd:-)

Dere da?

Skrevet

Jeg blir 23 i desember. Har ei jente på 17 mnd.

Skrevet

Ikke noe problem å finne kjærester men finner ingen gode da :(

Vil ikke ta meg til takke med hvem som helst. Har møtt mange med veldig dårlige sider som jeg rett og slett ikke orker å leve med.

Håper jeg en dag finner en eller annen som jeg trives med.

Skrevet

Jeg er 21 og har ei jente som blir 3 år om 6 dager..

Skrevet

Halloen sunnmørsdama. Jeg er også fra Ålesund. Jeg er 28 og vesla er straks 14 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...