Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Nå har det godt så lang tid at vi tilslutt måtte hjelpe han selv med å putte q tips i rompa hans. Gir han malt også, men ingenting hjelper. Har kjøpt nestle sviske saft i dag, kan jeg gi han det? Hvor mye? Han er 2mnd bare.
En_av_hver Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hvis du fullammer kan det gå opptil 14 dager uten at det gjør noe....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Men d virker som det plager han, promper hele tiden og tar i, men ingenting skjer. Han får både mm og mme.
SALI-mor Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Ingen fare hvis du fullammer, da er det helt vanlig at de ikke har avføring så ofte. Men hvis du gir mme bør de visst ha avføring hver dag. Vet ikke hvor mye sviskesaft du kan gi jeg, bør nok være minimale mengder siden han er såpass liten ennå. Eldstefrøkna mi slet skikkelig med avføringen da hun var liten - har tidvis litt problemer fremdeles, selv om hun er 4 år nå. Tok lang tid før helsesøster og lege trodde på meg når jeg sa at hun hadde ekstremt treg mage, så "problemet" hopet seg opp, og endte til slutt opp med utredning og skylling av systemet på sykehus... Så dersom du føler at det er mer enn bare vanlig treg mage, ta det opp på en kontroll - bedre å spørre en gang for mye enn for lite. =0)
Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Her kunne vi ikke bruke malt... ble forstoppa av det. Hvor mye mme får han pr dag da? du trenger sikkert ikke malt
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Før fikk han mme etter hvert måltid, pga at jeg hadde så lite melk, men nå har jeg fått mer melk, så nå får han kanskje 150 ml på en dag! Han har ikke bæsjet av seg selv siden han var nyfødt, altså en ganske god stund siden!
Gjest Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Trenger ikke malt om han får 150 ml mme på en dag iallefall. Hva sier hs om dette da? regner med du har snakka med hu om dette
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Ha i litt sviskesaft i mme. Fungerer bedre enn malt for noen. Hvis han ikke har bæsjet av seg selv på 2 mdr er det noe du må ta opp med helsesøster eller lege!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå