Gå til innhold

Provosert av dagmamma:-(!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag mens jeg kom og leverte sønnen min hos dagmamma, ropte og hoiet han på vei opp trappa slik han alltid gjør "Hallo! Nå er David her!", og mens dagmamma tok imot ham tullet og fjaset han litt, slik de fleste 2 åringer gjør.

Og da kommenterte jeg, mest på tull, at han var begynt å bli en liten rabbagast, og da ble jeg litt satt ut av dagmamman`s svar... "Ja, han har virkelig forandret seg etter sommeren. Han som har vært en sånn snill, rolig og god gutt. Nå prøver han seg hele tiden, og skal ofte ødelegge leken for andre. Men jeg tar godt nedi ham når det skjer, for det trenger han å høre. Har aldri opplevd slikt før jeg, Mine barn var aldri sånn... Blir jo kjedelig for deg om han skal være slik bestandig da!"

Sønnen min er ikke slik når han er sammen med meg, han er alltid blid og snill, men tuller og tøyser jo slik to åringer gjør, det er jo bare sunt det! Ble ærlig talt litt fornærmet av det utspillet til dagmamma:-( Er jo tross alt ungen min hun snakker om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en inkompetent og upedagogisk dagmamma!

Skrevet

Å hjelpe meg.. man sier vel ikke sånt om 2 åringer...

Skjønner deg godt jeg :) Jeg ville blitt skikkelig fornærma.

Skrevet

Jeg ville vurdert ny dagmamma, for hun der høres ikke ut som om hun er den rette til å takle 2-aringen din.

Jeg ser for meg at han får mye uberettighet kjeft i ulike situasjoner fordi hun føler behov for å sette ham på plass...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...