Gå til innhold

Hvordan få baby til å sove lengre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger gutten min alt fra 21.30 til 22.30, men han våkner så og si hver natt kl 0300. Hvordan få han til å sove litt lenger (til 0500) Kan godt tenke meg til å legge han tidligere også, men frykter da at han våkner enda tidligere! Noen råd? Han er 10 uker snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi fikk bare flaske etter en mpned, og etter fem uker sov hun fra 21-04. fikk flaske og sov til 8.. supert!

da hu var to mnd la vi hu på eget rom, og etter ei uke der sov hu hele natta... da la jeg hu litt over kl 19, og hun sov til ca 8 :)

vi tror hun sov bedre på eget rom kanskje.. mange har den erfaringa også.

ja, det var vel de erfaringene jeg hadde :)

klem

Skrevet

Heldiggris :) Skal flytte han på eget rom om en mnd tenkte vi, håper det hjelper da!

Skrevet

Det er veldig normalt i starten altså. Jeg ville tatt tiden til hjelp, for det er absolutt ikke noe feil med at en på 10 uker våkner om natten.

Skrevet

Tuppa mi sov ikke så lenge da hun var 10 uker...

Sov ikke gjennom natta før hun var 7 mnd, så er litt vanskelig å svare deg på dette.

Men det kommer etterhvert:)

Skrevet

Hva mener du egentlilg med at han sover til 0300, står dere opp da fordi han er utsovet, eller får han mat for så å sovne igjen? Hvis det er sistnevnte det gjelder tror jeg ikke du kan forvente å få ham til å sove lenger da han er nok sulten og trenger mat. Er jo bare 10 uker, helt normalt å våkne for mat da.

Skrevet

Hei.

har også en gutt på 10 uker :-)

Jeg legger min 19-20 og da sover han seks timer, for så å våkne annenhver til det er morgen og vi skal stå opp. jeg tror også det er veldig forskjellig fra barn til barn. Min sover lite på dagtid, men jeg er fornøyd med å få lagt han og få kvelden for meg selv.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...