Gå til innhold

Flere som betaler dyrt for dagmamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i ferd med å få oss dagmamma. Hun jobber hvitt og skal ha 6000 i måneden. Dette synes jeg er utrolig MYE!

Hun er 36 år gammel og aleneforsørger med tre barn. Så jeg forstår at hun trenger en del penger. Men..

Hun passer fire barn de dagene hun er alene, men når hun er sammen med kollegaen sin passer de ofte 9 barn tilsammen.

Hun har papirene i orden og referansene er det ikke noe å si på.

Skoen trykker mest de to første månedene gutten vår vil gå der. Vi får ikke kontantstøtte siden han ikke fyller et før i desember. Ellers er jo ikke 2600 så aller værst, men tanke på at man får en skattelette på 600 kr per måned.

Hva synes dere andre? Jeg er så i villrede. Hun virker helt super, og både sambo og jeg føler oss 100% trygge. Men hadde vi funnet en dagmamma som jobbet svart, ville vi jo spart endel penger.

Selvfølgelig er vår sønns ve og vel viktigst, men det er mye penger for oss ettersom jeg er student.

Vil bare høre om andre betaler like mye??

Og gjerne også fra de som har erfaring med svart dagmamma evt billigere dagmammaer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer til å betale like mye vi.. I Oslo.

Min søster skal være dagmamma i et halvt år, og vi betaler hun 5000,- + 700 ,- i mndskort til buss, fordi hun skal passe hjemme hos oss, og reise hit hver dag.

Jeg føler meg såpass trygg og fornøyd med at hun skal passe henne, og ikke en fremmed - så jeg betaler med glede det det er verdt! :)

Skrevet

fy søren, hadde aldri hatt ungen min hos noen som passet 3 andre barn i tillegg...husk at du får ks også da, så da blir det vel nesten like dyrt som full bhg plass?

Skrevet

Eeeeh.... kanskje de ikke får barnehageplass?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...