Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 hvor lenge etter fødsel er det normalt med sex...og du har sydd litt.er nå ca 4 uker siden,men fortsatt litt ømt der jeg har sydd,mens en venninne av meg hadde seg bare etter 2 uker,og da hadde ho sydd og! er jeg en stor pingle eller er det virkelig så stor forskjell på folk?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 det er vel forskjell på folk! Ble sydd jeg også. Prøvde med sex etter ca to mnd men det var vondt. Følte ikke at jeg ble normal igjen før det hadde gått et år. Så bare slapp av. Det blir godt igjen:)
**Bettan** Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 jeg hadde sydd ganske mange sting og tørte ihverfall ikke før alle dem var borte! Vi prøvde en uke før jeg skulle på 6ukers kontroll men det var ømt og ikke noe deilig! Nå har det godt tre mnd og alt er som før igjen, kaskje til å med bedre! men du må vente til du får lyst å føler deg klar, ikke la han presse deg ivertfall, det er ikke bare bare å komme seg etter en fødsel!
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 fødte for 4 uker siden, og vi hadde sex ca 2 uker etter fødsel. ble sydd, men det gjør ikke vondt på arret. han kommer ikke borti, for å si det sånn. var litt sårt og ømt, og det er det ennå, men vi orket ikke å vente lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå