Sessa ruger igjen... Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 ...og når gulpen kommer så er det ikke bare en liten søt en. Det er gjerne mange store. Hun legger godt på seg og spiser ikke lenge om gangen. Blir urolig ved puppen og når jeg løfter henne opp gråter hun, raper og gulper. Hun vil gjerne ha mer mat etterpå, men blir fort urolig igjen, evt. begynner å gråte ved puppen. Har spurt om noen har tilsvarende erfaring her før, men har fått lite svar, derfor prøver jeg igjen. Er det noen som har fått påvist reflux og kan fortelle meg hvordan det arter seg? Hvordan får man påvist dette, hva må babyen gjennom?
Expat Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Rop på "Susan venter nr 2", hun er "refluksekspert", dessverre. Du finner henne på Aprilklubben 2005 eller skravle.
snull Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Mi er akkurat likens!!!, så dette lurer jeg også på.....
Vildes Mamma Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 samme her. kanskje det er vanlig. Min er 2 mnd og oppfører seg akkurat likedan.
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2006 Jeg trodde liksom gulpen bare kom, jeg... uten masse gråt og klaging, det er erfaringen min med andre barn. Men godt å se at vi ikke er alene med å ha det sånn! Føler av og til at hun ikke får i seg nok mat fordi jeg tilslutt avslutter måltidet pga all gulpingen, men hun maser ikke om mat før tre timer senere, så hun må jo være fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå