Francie Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hei ! Så det var flere norske med barn i regionen. Det hadde vaert hyggelig å møtt dere... Jeg fikk en datter i juni 05 vi bor i Nice og for tiden er jeg hjemme med henne. Er ellers 34 år, gift med en fransk mann og har bodd i Frankrike i nesten 10 år. Kommer opprinnelig fra Vestfold. Håper å komme i kontakt med andre mødre. Si ifra hvis dere vil leke med oss ; )
Süsse Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hei! Du ser sikkert div. innlegg her om meg iallefall Hvis du vil kan du kontakte meg. Hadde vært koselig! Mailadr. min er [email protected]
mathilde70 Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Hei! Noen innlegg fra meg her også! Flytter til Juan-Les-Pins med samboer og datter (5 mnd) om to-tre uker. Hører gjerne fra både deg og Süsse! Sender mail til Süsse :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Bonjour! Jeg bor her også! Like ved Avignon, ca to timer med bil fra Nice. Har bodd her i to mnd, med mann og jentene våre på fem år, og fem mnd. Mannen min er halvt fransk, så det var han som fikk oss hit. Nyter livet i Provence..Si fra hvis du er i området en gang- har ennå tilgode å treffe noen norske her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå