Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hva om småene deres bæsjer? Samboer kjøpte feil bleiepakke hin dagen og kom hjem med up and go til vår 5 mnd gamle sønn. Han bæsjet i bleien og det gikk tvers igjennom, snakker om dårlig kvalitet!!!
Ducchini Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hei! Bruker Up And Go, og har vært veldig fonøyd fra første stund. Begynte å bruke det når lille gull begynte å krabbe, da var hun 8 mnd Nå er hun snart 16 mnd, springer rundt, og ikke en eneste gang enda, har hun bæsjet utenfor bleien, eller at det har gått igjennom. Vi bruker Libero Up and Go.... Kanskje dere bare hadde skikkelig uflaks? Vi er i alle fall superfornøyde med den bleien :-) Klem
Happy H Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 jenta vår bruker up%go og de e heilt suverenfor oss.. Ho har bæsja gjennom ein gang og då prøvde vi ut pampers sine, men de va dårlige.bæsjen kom igjennom og ho fikk masse bleieutslett. Men libero sine bleier e toppers syns vi hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Kan kanskje ha litt med konsistensen på avføringen, han fullammes ennå og det er ganske bløtt....
Medium fikk guttebass Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Har aldri opplevd at up&go bleien har lekket. Hverken tiss eller bæsj. )
BW og en til? 1 pp Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Vi bruker ofte det. Og jeg syns at det er den som holder bæsjen best inne i bleia=O) Så kanskje du bare har hatt uflaks? Bruker libero sine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå