Gå til innhold

Dere som bruker "up and go"!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva om småene deres bæsjer?

 

Samboer kjøpte feil bleiepakke hin dagen og kom hjem med up and go til vår 5 mnd gamle sønn. Han bæsjet i bleien og det gikk tvers igjennom, snakker om dårlig kvalitet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Bruker Up And Go, og har vært veldig fonøyd fra første stund.

Begynte å bruke det når lille gull begynte å krabbe, da var hun 8 mnd

Nå er hun snart 16 mnd, springer rundt, og ikke en eneste gang enda, har hun bæsjet utenfor bleien, eller at det har gått igjennom.

Vi bruker Libero Up and Go....

 

Kanskje dere bare hadde skikkelig uflaks?

 

Vi er i alle fall superfornøyde med den bleien :-)

 

Klem

Skrevet

jenta vår bruker up%go og de e heilt suverenfor oss..

Ho har bæsja gjennom ein gang og då prøvde vi ut pampers sine, men de va dårlige.bæsjen kom igjennom og ho fikk masse bleieutslett.

 

Men libero sine bleier e toppers syns vi hvertfall:)

Skrevet

Kan kanskje ha litt med konsistensen på avføringen, han fullammes ennå og det er ganske bløtt....

Skrevet

Har aldri opplevd at up&go bleien har lekket. Hverken tiss eller bæsj. :o)

Skrevet

Vi bruker ofte det. Og jeg syns at det er den som holder bæsjen best inne i bleia=O) Så kanskje du bare har hatt uflaks?

 

Bruker libero sine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...