Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hjelp. Dette er sikkert veldig teit, men hva ber man om på apoteket? Det er reseptfritt ikke sant? Noen som vet om bivirkninger? Uff, jeg har ikke lyst til å ta, men passer så dårlig å bli gravid og kondomet sprakk så har vel ikke mye valg...... Det kjenner nesten ut som om jeg skal ta abort eller noe......
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Den sprakk hos oss også for noen uker siden. Jeg bare ba om å få dagen derpå pillen. Ville ikke kalle det angrepille. Og hun forsto hva jeg mente med en gang.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 det gjør alldeles ingenting å spørre etter angrepillen på apoteket. Det skjønner vi godt vi som jobber der:)
To gutter + spire Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Pillen heter Norlevo Bare spør etter det , eller finn esken selv der hvor graviditetstestene ligger
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Jeg er ikke HI. Men nå har jeg tatt en "angrepille"... Håper det ikke blir for mye bivirkninger...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Husk å ta en gravidtest etter en stund..... Min søster fortsatte å være gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå