Gå til innhold

Helt propell i vippestolen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter frøkna i sin Kick and play vippestol og er helt i hundre. Sparker så stolen lager lyder og har småsamtaler med speilet på lekebøylen. Herregud, så søt hun er!! ;-)

(I dag er den store "jeg er så stolt av datteren min dagen" kjenner jeg!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

vi har samme vippestol å han e sånn å! sprelle å rase, å hyle.. haha morsomt å se på ! men nu har han en liten lur..

Skrevet

Hallo:) Kan jeg bare spør hvor du har kjøpt den stolen? Den hørtes artig ut.Og hvor gammel er datteren din? Har ei jente på 3 mnd. Fikk en sånn fischer price stol. Men den kan ikke brukes før hun kan sitte selv... Og det er vel en stund til;)

Skrevet

Vi brukte samme stolen til gutten var nsten fire måneder. Da nærmet han seg 10 kilo og var blitt altfor stor til den. Det var nesten krise i tre dager da jeg tok den vekk!!! Hehehe, han simpelten elsket den, sprellet og ropte og kjeftet på speilet og dængte løs på lekene! Og når mor ville ha litt fred og ikke fikk småen til å sove var det på med vibrasjonen og han sovnet på ti minutter, og 5 minutter senere var det bare å flytte ham over i sengen :)

Skrevet

Dette hørtes ut som en mirakel stol :)

Skrevet

Det skal jeg love deg at den er!!! Vi fikk den faktisk i gave til fødselen til småen av noen venner av oss. Vi var sen med å introdusere den, tror småen var 6 eller 7 uker gammel. Han skulle hatt den mye før (var stooor baby han 4270 ved fødsel og 6020 ved 6 uker) for med hans størrelse hadde det ikke vært noe problem :D

Skrevet

Ja, det var en stor baby:) Så deilig når de er gode å runde med masse valker!!! Gode å klemme på:)

Skrevet

jeg kjøpte min på edwis leker til 550,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...