lykkeliten født-23.10 Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Er 37 uker, var på ekstra kontroll i dag fordi babyen lå i sete. Men for 2 dager siden hadde jeg skikkelig vondt i magen og jeg sa til mannen min.. nå snur han seg.. Har siden kjent bevegelser på en helt annen måte.. Å joda når JM skulle kjenne i dag, lå han med hode ned. Flinke, flinke gutten min:) Har gruet meg for vending, å nå sa JM at d er 99% sjangs for at han blir liggende slik..Trallala..
Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Så bra! Ja, skal se naturen greier å ordne opp selv som oftest:)
Heffalump mamma Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Så bra da:-) Alltid greit når den lille ligger rette veien!! Mi har ligget med hodet ned siden uke 29, fikk da vite at det var liten mulighet for hun skulle snu seg. Hun ligger med hodet ned enda heldigvis... :-)
tutsi 77 Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Nå ble jeg veldig glad på dine vegner..Jeg har selv en liten tass som ligger i sete..han har ikke flyttet seg..skal på vending på torsdag..lov å håpe at han vil snu seg før da:)
lykkeliten født-23.10 Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 tutsi77 Ja bare si d nok ganger til babyen din:) Jeg masa i ett sett.. og jaggu skjønte han d ikke:) Smarte gutten:) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå