Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Nei ikke akkurat at man mister melka, men du skal være forsiktig med å trene for hardt. Melkesyren går over i melka og skaper dårlig smak noe som igjen kan føre til at baby ikke vil ha....
nelin Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Hæ???!? Melkesyra gå over i melka og gi dårlig smak??? Merkeligste jeg har hørt... Skal ikke disse noen jeg altså, men dette hørtes rart ut for meg. Jeg trener (av og til hart og av og til roligere) og jeg har ikke merket på småen (3mnd) at han synes melken er surere eller søtere etter trening... Alt med måte er det jo noe som heter så om man trener som vanlige folk skal det vel ikke gjøre noe for melka annet enn bra ting. Når mor er glad er kroppen glad, og når kroppen er glad funker den på sitt beste... =)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 bra, jeg må trene ! Takler ikke hverdagen om jeg ikke får jogget mine 60 minutter hver dag
nelin Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Ta deg en lang og deilig joggetur du, det har du og baby bare godt av =) God tur! =)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 det var en lege som fortalte meg dette da.... men godt at du vet best! Er jo ikke dermed sagt at alle babyer reagerer på det, jeg forteller bare videre hva jeg har lært.
mamma:) Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Trening er sunt!Men du merker hvis det blir mindre melk,for det kan skje.Prøv deg fram du.Tror ikke du skal la være å trene,er vel mange som ammer som trener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå