julipia-06 Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hvor gamle er babyene når de begynner å sitte alene?
Miiia Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 tja.. 5-6mnd kanskje husker ikke nøyaktig, første tiden datt hu veldig mye så la puter og dyner rudt hu så hu ikke skulle slå hodet sitt så masse...
Medium fikk guttebass Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Gutten min er snart 8 mnd og kan ikke sitte selv. Han sitter litt alene hvis jeg slipper taket, men han ville falt ganske fort hvis jeg ikke hadde passet på. Førstemann begynte og sette seg opp selv da han var 8 mnd.
Ducchini Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Hei Lille gulljenta vår satt av seg selv når hun var 6 mnd veldig morsomt å sitte, nekta en stund å ligge når vi skulle skifte bleier, ha ha
Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Daniel sitter selv nå,er 7 mnd og 1 uke.Har vel sittet i 2 uker. Men han setter seg ikke opp selv ennå da
Aprikose Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Min frøken er 7 mnd og kan ikke sitte selv. Hvis jeg setter henne opp og slipper henne sitter hun litt, men faller over ende ganske fort. Men hun har denne uken begynt å bevege seg fra ene siden av rommet til det andre ved å rulle rundt.... Enda det er hardt parkettgulv under!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå