Reveenka Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Jeg tenkte jeg skulle komme og se Karomamma spille, hvis det ikke er for langt unna Øvre Romerike, da c",)! Er den spillende trenerjobben så godt betalt som du håpet, eller er det for det meste plikter og utgifter?
Karomamma Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Det kan nok bli vanskelig å få billetter så nær opptil kampen... Betalingen er lik null, men per dato har jeg ikke treneransvar heller, så det får jeg tåle. Det blir dessverre en del utgifter når man spiller på såpass høy nivå som jeg gjør - egentrening, egen fysioterapeut, topp utstyr og sigaretter til etter kampen. Jeg har heldigvis en del individuelle sponsormidler tilgjengelig. Jeg skal si ifra hvis det er noen billetter ledig på svartebørsen!
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Kanskje Karomamma spiller på Man U...? Ser at de spiller i kveld ;-)
Reveenka Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 Da stemmer det jo hvertfall godt det med billettene. Men er det ikke menn som spiller på ManU?....say no more.....
Karomamma Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Eg e' bare ein mann, som gjør så godt han kan. Men eg får det'kje te', det er bare sånn det e'... Har lurt dykk hele tiden! Så mye for Nancy Drew, HA HA HA! Neida dere, jeg spiller nok på et damelag gitt. Vi tapte 2-1 i går kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå