Gå til innhold

pampers eller libero?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har brukt libero i 9 månder nå- nå har jeg kjøpt pampers og skal prøve det..

 

hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kun libero.. Gutten min får utslett av pampers. Har prøvd lidl bleiene også,men de satt utrolig dårlig på han.

Så her blir det nok å fortsette med libero :)

Skrevet

Jeg bruker pampers active fit til min lille gutt, jeg synes de er kjempebra og vet flere som deler min erfaring. disse bleiene er så fine fordi det er så mye stretch i de og da sitter de så godt på, de blir ikke så stramme.

Skrevet

På storegutt brukte vi etterhvert bare pampers fordi de passet best i fasong på han (mindre lekkasje) + at han fikk utslett av libero. På minstegutt går det i libero for pampers funker ikke på han....

Man må nok bare prøve seg fram og se hva som passer best på barnet:o)

Skrevet

datteren min har brukt libero til nå..sist vi var å handlet kjøpte vi pampers active fit...de passer veldig bra..men jeg syns de har litt rar lukt...

Skrevet

brukte libero først men hun bare tisser igjennom di så nå har vi gått over til pampers... helt enig med deg om att det er rar lukt av pampers bleiene, hva kommer det av ??

Skrevet

Pampers på dagen og libero på natten :-) Syns libero absorberer best!

Skrevet

Libero for min tulle. En venninne av meg som jobber i barnehage pleier å si.Libero for unger med litt rupe pg pampers for de uten =0) my baby got back så her er det Libero=0)

Skrevet

Libero her, aldri hatt problemer med sår stump eller lekk bleie :o)

Skrevet

pampers her:)

fikk utslett av libero, og de luktet rart, de var tilsatt lotion.. trodde lenge det va navlen som luktet men nei det var selve bleia..

Skrevet

Libero, men det er pga bleieavtalen på Kiwi...Brukte litt pampers da han var nyfødt, og var fornøyd da også...men Libero sitter fint, får ikke utslett og har enda ikke tisset gjennom så da er vi fornøyde!!!

Skrevet

snuppa vår fikk masse utslett og ble skikkelig rød og sår av pampers.. ho som ikkje har hatt rød rumpe endå..uff, såg skikkelig au ut, knep beina sammen når eg sku stelle ho..

 

men libero sine e kjempe gode syns vi, så bruker bare d no:)

Skrevet

Her går det kun i Pampers active fit, de er tynne og med stretch, sitter mye bedre på. Libero lekker som en sil!

Skrevet

 

Har brukt begge deler. Men nå bruker vi kun pampers active fit.

Sitter fint, og pia har aldri blitt sår.

Skrevet

Pampers active fit... er kjempefornøyd. Har brukt Libero også, men jeg synes Pampers er best, men det er min smak da =)

Skrevet

Jeg har kun brukt Libero til jentene mine. Mye pga bleieavtalen på Kiwi - penger spart er penger tjent - men også pga at min søster prøvde ut Pampers på ungene sine, og de fikk skikkelig bleieutslett, så da tok jeg ikke sjansen på å prøve. Har hatt noen lekkasjer med Libero ja, men problemet løste seg da jeg kjøpte en større bleiestørrelse, bleia var rett og slett for liten. =0) Ingen rar lukt fra Libero-bleiene jeg bruker forresten.

Skrevet

Bruker kun Libero her, mest fornøyd med det. Til vår eldste brukte vi kun Pampers, fordi det var de som satt best på henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...