*keiko med jente og gutt* Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 jeg har brukt libero i 9 månder nå- nå har jeg kjøpt pampers og skal prøve det.. hva er deres erfaringer?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg bruker kun libero.. Gutten min får utslett av pampers. Har prøvd lidl bleiene også,men de satt utrolig dårlig på han. Så her blir det nok å fortsette med libero
hubbabubba Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg bruker pampers active fit til min lille gutt, jeg synes de er kjempebra og vet flere som deler min erfaring. disse bleiene er så fine fordi det er så mye stretch i de og da sitter de så godt på, de blir ikke så stramme.
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 På storegutt brukte vi etterhvert bare pampers fordi de passet best i fasong på han (mindre lekkasje) + at han fikk utslett av libero. På minstegutt går det i libero for pampers funker ikke på han.... Man må nok bare prøve seg fram og se hva som passer best på barnet:o)
mai mammaen til to Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 datteren min har brukt libero til nå..sist vi var å handlet kjøpte vi pampers active fit...de passer veldig bra..men jeg syns de har litt rar lukt...
tsb06 Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 brukte libero først men hun bare tisser igjennom di så nå har vi gått over til pampers... helt enig med deg om att det er rar lukt av pampers bleiene, hva kommer det av ??
Fru-mamma Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Tror de er tilsatt lotion, derfor lukt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Pampers på dagen og libero på natten :-) Syns libero absorberer best!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Libero for min tulle. En venninne av meg som jobber i barnehage pleier å si.Libero for unger med litt rupe pg pampers for de uten =0) my baby got back så her er det Libero=0)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 26. september 2006 #12 Skrevet 26. september 2006 Libero her, aldri hatt problemer med sår stump eller lekk bleie )
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #13 Skrevet 26. september 2006 pampers her:) fikk utslett av libero, og de luktet rart, de var tilsatt lotion.. trodde lenge det va navlen som luktet men nei det var selve bleia..
Mathoka Skrevet 26. september 2006 #14 Skrevet 26. september 2006 Libero, men det er pga bleieavtalen på Kiwi...Brukte litt pampers da han var nyfødt, og var fornøyd da også...men Libero sitter fint, får ikke utslett og har enda ikke tisset gjennom så da er vi fornøyde!!!
Gjest Skrevet 26. september 2006 #15 Skrevet 26. september 2006 Pampers nå for tiden, bytter litt på det.
Happy H Skrevet 26. september 2006 #16 Skrevet 26. september 2006 snuppa vår fikk masse utslett og ble skikkelig rød og sår av pampers.. ho som ikkje har hatt rød rumpe endå..uff, såg skikkelig au ut, knep beina sammen når eg sku stelle ho.. men libero sine e kjempe gode syns vi, så bruker bare d no:)
*Kleopatra Skrevet 26. september 2006 #17 Skrevet 26. september 2006 Her går det kun i Pampers active fit, de er tynne og med stretch, sitter mye bedre på. Libero lekker som en sil!
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 26. september 2006 #18 Skrevet 26. september 2006 Har brukt begge deler. Men nå bruker vi kun pampers active fit. Sitter fint, og pia har aldri blitt sår.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. september 2006 #19 Skrevet 26. september 2006 Pampers active fit... er kjempefornøyd. Har brukt Libero også, men jeg synes Pampers er best, men det er min smak da =)
SALI-mor Skrevet 26. september 2006 #20 Skrevet 26. september 2006 Jeg har kun brukt Libero til jentene mine. Mye pga bleieavtalen på Kiwi - penger spart er penger tjent - men også pga at min søster prøvde ut Pampers på ungene sine, og de fikk skikkelig bleieutslett, så da tok jeg ikke sjansen på å prøve. Har hatt noen lekkasjer med Libero ja, men problemet løste seg da jeg kjøpte en større bleiestørrelse, bleia var rett og slett for liten. =0) Ingen rar lukt fra Libero-bleiene jeg bruker forresten.
Gjest Skrevet 26. september 2006 #21 Skrevet 26. september 2006 Bruker kun Libero her, mest fornøyd med det. Til vår eldste brukte vi kun Pampers, fordi det var de som satt best på henne.
Gjest Skrevet 26. september 2006 #22 Skrevet 26. september 2006 Her brukes bare libero-- vet ikke helt hvorfor-..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå