Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Her er det slitsomt om dagen. Tenner kommer, og jenta vår er konstant forkjølet. Hun sutrer dagen lang og jeg holder på å bli gal! Jeg gir henne paracet og smører gummer med dentinox. Ingen effekt av det. Noen som har andre tips å komme med?
Ducchini Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Kald klut å tygge på? Jenta vår fikk en del tenner i sommer (snart 16 mnd nå) og da fikk hun innimellom Lollipop, deilig å kjøle ned gummen Men det er jo sukker i isen da, vet ikke hvordan dere forholdere til det Hun har også fått en del Kornmo å tygge på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå