Hmmmmmm Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Noen her i fra som kommer fra tønsberg eller i nerheten??? bor selv på Sem ikke langt undan tønsberg...
Mathoka Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hmmm =) Jeg bor på Sem...hvor bor du da? nede i sentrum eller?
Hmmmmmm Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 brevid kungsåsen om du vet var de er, man kør ikke upp mot olavs diger vei utan rakt fram sen til høger til magnusbarfotsvei om du vet var de ligger
Mathoka Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Vet godt hvor det er ja, bor nemlig i Kongsåsen selv =) Hvor gammel er du/ barnet ditt, gift/ samboer og hva driver du med da? Jeg er 24 år og flytta til Kongsåsen i fjor (bygde nytt da). Jeg er gift og har Markus på 5 mnd...
Hmmmmmm Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 jeg er 22 år og har ei jente på 4 år og ei gutte som er 21 mån og har en sambor.. er hjemme med barna før har ikke fått barnehage plats til jenta mi førren i november , søker til gutten min nu, så kommer han og in så ska jeg bynne jobba, men kommar han ikke in så blir det deltids jobb om jeg finner dagmamma til han...
Mathoka Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Bor dere i leilighetene der? Nei, det er vel ikke så lett å få barnehageplass her vel...Jeg har jo da perm en liten stund til, begynner i jobb igjen i februar, og studier i august neste år, så da må vi begynne med det barnehage-styret =) Hva jobber du med da?
Mandalas Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Tønsberg her også, Ringshaug nærmere bestemt:) 23 år med to barn. En på tre år og en på seks mnd.
Hmmmmmm Skrevet 27. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2006 bor i de "nye" leiligheterna som blev byggd før ca 2 årsedan. det er bara att bynna søka nu, jeg ståg på ventelista med dattra mi over 1 1/2 år.. komm in i den nye nu som skal bynna nu i november, bak kowolon..
OnlySleeping *** Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 24. Ringshaug... Jente på strax 7 mnd. Vi sees vel etterpå noen av oss??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå