lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 hvordan får du denne følelsen? pleier du å ha rett? spår du eller gjetter du bare etter magefølelsen? koselig med noen her som kan gi litt håp da? kan du bare kjenne på deg om man er gravid hvis man er like før ikm og utifra symptomer... eller uansett? jeg har ikm 15 oktober. er i pp 10. )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2006 dytter litt )
**Håper** Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Jeg spår ikke. Jeg kan føle på meg ting. Men dette må dere ta med en klype salt som jeg sier. Jeg hadde virkelig følelse for 3 stk her inne som sunny, Alva og m@mi at de var gravide. Og det var de virkelig også. Men jeg klarer ikke å føle på alle her og jeg kan ta feil. Et eksempel er at jeg var i en bilulykke som jeg følte på mag at det kom til å smelle og 10 min etterpå så var det en bil som kjørte inn i bilden jeg satt i. Det vare en ekkel følelse. Flere av de jeg kjenner har jeg følt på meg hvilket kjønn de får og stemt . Men da har jeg sett magen.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2006 ok. føler du noe på meg?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2006 hei... lurte veldig på om du føler noe på meg.....
**Håper** Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Jeg klarer ikke å føle noe på deg nå desverre. Kanskje når det nærmer seg IKM? Krysser fingrene for deg=)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2006 ok.... ja det er jo lenge til ikm.. har ikke hatt el enda!! takk for at du prøvde ) du er snill og flink du! klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå