Reveenka Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Slå på tv'n jenter - reprise på faktor: Ekstrem fritid. Denne gang om doktor og kirurg Richard som også er en veltrent, velbygget basehopper. For meg er noe av det mest ekstreme, adrenalinutløsende jeg gjør etter at jeg fikk barn - det er å kjøre bil....Huffamei. FØR jeg fikk barn.... - klatring i is/fjell, jobbengasjement i krigsområder, flyveplaner ......... ting forandrer seg, jah.... c",) mvh frokvinne i Eldre Engstelige Mødres Forening
Karomamma Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Det lyder svært velkjent!! Dagens utfordringer består i saker som: - få plass til 4 Kiwiposer under vogna - ta nytt pålegg på brødskiva - ta snuppa ut i regnet UTEN regntøy - og så videre mvh vanlig treigt medlem i Eldre Engstelige Mødres Forening
♥Snulder Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 HVA!!! KJØRE BIL!!! Du er klar over hva slags drapsmaskin det er.... Her i heimen holder vi oss innendørs.... Med redningsvest, hjelm og polsting. Aldri godt å vite hva som kan falle ned fra himmelen...
Reveenka Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 Håper dere har brannslokningsapparat - det har vært rapportert at det fleste ulykker skjer i hjemmet, og det har visst også være meldt om branntilløp hos enkelte dibbere.............................................
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Ha ha ha!!! Ser dere for meg, polstret og med hjelmer;-) Vi andre driver med kamikaze vi, balanserer baby og de fylte vannbakkelsenepå en gang ( og tenk så krise det hadde vært om vi mistet de små, nydelige, fylte vannbakkelsene i gulvet!!), samtidig som vi bedriver redningsaksjoner pr tlf, samt har en halvt hysterisk mor som står og klorer på døra, men heeeeelt lugn for deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå