Gå til innhold

Pysjbuksen til Tonetrollet ;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lo lenge etter jeg la meg i går. Og nå var jeg dum nok til å lese den tråden en gang til og dermed sitter jeg jo her og humrer fortsatt ;-)

 

Ha det hyggelig på treff i dag da. Skulle gjerne ha vært der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, ja den pysjbuksa satt igang lattermusklene her og, jeg satt alene på kjøkkenet, midt på natta, og holdt på å le meg halvt ihjel......de jeg bor sammen med lurer nok bittelitt på psyken min vil jeg tro;-)

Skrevet

Dere kan le dere... Men det er ikke så morsomt å sitte her i undisene skal jeg si dere...

Skrevet

Ha ha ha ha ha ha ha ha!!!

Skrevet

Kanskje du kan låne den anonymes pysjbukse?

Skrevet

Herregud altså (pardon my French), nå er det flere som snart må skifte bukse her... Jeg ler så jeg hikster her. De andre i landskapet ser rart på meg. Ha ha hi hi ho, de gærne har det godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...