Gummelillan Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Jeg lo lenge etter jeg la meg i går. Og nå var jeg dum nok til å lese den tråden en gang til og dermed sitter jeg jo her og humrer fortsatt ;-) Ha det hyggelig på treff i dag da. Skulle gjerne ha vært der!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 He he, ja den pysjbuksa satt igang lattermusklene her og, jeg satt alene på kjøkkenet, midt på natta, og holdt på å le meg halvt ihjel......de jeg bor sammen med lurer nok bittelitt på psyken min vil jeg tro;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Dere kan le dere... Men det er ikke så morsomt å sitte her i undisene skal jeg si dere...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Ha ha ha ha ha ha ha ha!!!
Gummelillan Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Kanskje du kan låne den anonymes pysjbukse?
Karomamma Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Herregud altså (pardon my French), nå er det flere som snart må skifte bukse her... Jeg ler så jeg hikster her. De andre i landskapet ser rart på meg. Ha ha hi hi ho, de gærne har det godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå