Gå til innhold

Frokost ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teller en is som frokost...???? Etter å ha fulgt eldstedatter til skolen fikk jeg bare en vanvittig lyst på is og har derfor startet dagen med en sandwich ;-) Ville neppe få noen premie fra ernæringseksperter, men den var veldig god da....

Oi, er det ikke tirsdag i dag forresten? Tror den der tirsdagsveieklubben på mammas kropp-sidene får greie seg uten meg denne uken også ;-) Føler meg nok ikke helt hjemme der uansett. Mye bedre her inne, ja. Og i går kveld ble vi jo så opptatt av mysterier og brannvern at vi helt glemte å nevne mat....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Is er nok i grenseland, men siden det var en "sandwich" er det nok helt greit c",)!!!

Jeg startet dagen med å skrape sjokoladeglasuren av de siste kakestykkene fra svigerfars 75 årslag... spørs om den går gjennom i kostholdsgruppa.... Men etterpå har jeg spist grovbrødskiver med salatblader, kalkunfilet toppet med agurkskiver, da. Men jeg foreslår at vi avskriver hele den utrivelige veiegruppa, og heller lar dem seile sin egen sjø.

Skrevet

Veldig enig. Var innom der her en dag og leste noen innlegg der og ble nesten litt skremt. Så jeg tror jeg holder meg her jeg. Når jeg ikke driver med ren folkeopplysning på skravlesiden da ;-)

Skrevet

Jeg syns det er veldig riktig av deg å gå foran som et godt eksempel på at vi erfarne bør øse av vår livserfaring og visdom for småkarten på skravlesiden!

La slagordet bli: Age before beauty!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...