Gå til innhold

dere som har saueskinnspose


Anbefalte innlegg

Skrevet

sklir den ned i sportsdelen på vogna?gutten min er veldig lang,4 mnd, så tviler på at eg får plass til både han og posen i baggen, så må nok gå over til sportsdelen når det lir kaldere...fester dere posen fast på noen måte da? har arvet en, men har ikek fått den hit enda, så vet ikek helt om det er festeting på den...

 

og hvordan kler dere babyene når di ligger i posen? den er jo veldig varm da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er det ikke hull i saueposen der man kan feste selen i? (træ igjennom) Det er det i min, og da sklir den ikke ned. Dersom det ikke er hull, så kan du skjære hull selv. Mange som gjør det med saueskinn/lammeskinn fra IKEA, bruker tapetkniv.

 

Og ang klær: Komme jo an på veret, men det er ofte nok med en ulldress, ullteppe og posen. Liker å bruke teppe i tillegg, da posen ikke går helt opp til skuldrene på baby.. Og så lue, da. :)

Skrevet

Min gutt er 2,5 mnd og ligger i saueskinnspose. Det er ikke plass i bagen så han ligger i sportsdelen. Ingen problem i det hele tatt, sklir ikke. Han har lue og votter, body (noen ganger genser, spørs hvor kaldt det er) og ullstrømpebukse. Sover kjempegodt i mange timer om ganga og har akkurat passe temp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...