1+2=3jenter Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Må innrømme jeg er litt sløv med dette...
pandabjørn Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 jeg har aldri kokt smokkene til gutten min og han blir 6 mnd til fredag
*ulvemor* Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 kun ved førstegangsbruk jeg. Vet egentlig ikke hvor jeg har det fra, men har nå hørt en plass at det er lurt
Gjest Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Tror ikke de skal kokes mer enn første gangen, ellers kan de bli ødelagt. Er ikke sikker på hvor jeg har det fra, muligens med pakningsvedlegget. Jeg bytter de heller litt ofte.
Musse-M Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Vi gjør heller ikke det lenger. Vi prøver heller å være flink til å kaste dem etter 1 mnd. Di skal kokes første gangen, da det er ett bellegg med ikke-bra-for-baby- stoffer utenpå som må bort før den suges på .
Mamman til Fie Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Kokte smokkene ofte de første mnd. Men nå når babyen er passer 6mnd. så er det vel ikke vits...bare skylle dem i kaldt vann sånn innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå